Odstąpienie od umowy, zwrot

  1. Konsument ma prawo odstąpić od niniejszej umowy sprzedaży w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.
  2. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Zamawiającemu w przypadku umowy, której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Zamawiającego lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. Nie ma możliwości zwrotu towaru, który posiada perosonalizację np. imienną.
  3. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Konsument musi poinformować o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia – formularza zwrotu (pismo wysłane pocztą na adres: FABRYKA.GIFT Szymon Zacharski – DOK, ul. Dębowa 12
    26-600 Radom lub pocztą elektroniczną na adres: kontakt@fabrykabodziakow.pl)
  4. Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy zawartej na odległość, jednak nie jest to obowiązkowe.
  5. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy wystarczy, aby Konsument wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
  6. Zwroty zamówień przekraczających 200 zł, których wartość pomniejszy się po zwrocie ubrań o mniej niż 200zł,  posiadających darmową wysyłkę utracą możliwość posiadania darmowej wysyłki, w związku z czym kwota zwrotu zostanie pomniejszona o 11 zł.
  7. Zwrot towaru InPost Szybkie zwroty:
    Jeśli chcesz skorzystać z naszej nowej możliwości nadania przesyłki za pomocą paczkomatów InPost, wejdź na stronę www.szybkiezwroty.pl (klikając tutaj), zaznacz nasz sklep FABRYKABODZIAKOW i wypełnij formularz. Poczekaj aż zaakceptujemy Twoje zgłoszenie w ciągu 1 dnia roboczego.
    Na wskazany przez Ciebie numer telefonu otrzymasz SMS z kodem. Kod będzie ważny przez 72 godziny. Wystarczy udać się do paczkomatu i wpisać kod który nanieśliście Państwo na przesyłkę (np. markerem) Zaznaczając opcję nadaj paczkę – mam swój kod.
    W trakcie nadawania paczki ze zwrotem do nas nie ponosisz żadnych opłat – kwota 13 zł zostanie odliczona automatycznie dopiero od wartości zwracanego przez Ciebie towaru.
    Do przesyłki należy dołączyć wypełniony formularz zwrotu. Znajduje się on w naszym regulamienie w punkcie 11.

Wymiana towaru

Zamówiłeś niewłaściwy rozmiar? W naszym sklepie wymienimy zakupione przez Ciebie ubranka. Ze względu na to, że najczęstszą przyczyną wymiany jest m.in. źle dobrany rozmiar, zachęcamy Cię do zapoznania się z informacjami zawartymi w naszym asortymencie, gdzie znajdziesz wymiary naszej odzieży.

Jeśli chcesz zwrócić źle dobrane produkty to prosimy wysłać je do nas wraz z wypełnionym formularzem zwrotu (dostępny w regulaminie w punkcie 11) i paragonem oraz złożyć nowe zamówienie przez naszą stronę.

Na wymianę towaru masz 14 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki. Produkty z działu Wyprzedaż – nie podlegają wymianom ani zwrotom.

Formularz zwrotu

Reklamacje

(wyciąg z regulaminu)

  1. Konsument może zgłosić reklamację z tytułu niezgodności towaru z umową drogą elektroniczną w  Dziale Obsługi Klienta.
  2. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać zwięzły opis wady, datę jej wystąpienia, dane Konsumenta składającego reklamację oraz żądanie Konsumenta w związku z wadą towaru
  3. Jednocześnie należy przesłać reklamowany towar na adres:
    FABRYKA.GIFT Szymon Zacharski
    ul. Dębowa 12
    26-600 Radom
  4. Sklep w ciągu 14 (czternastu) dni ustosunkuje się do reklamacji Konsumenta i powiadomi go drogą elektroniczną o sposobie jej rozstrzygnięcia.
  5. Jeżeli towar ma wadę, Konsument może żądać obniżenia ceny albo odstąpić od umowy, chyba że Sklep niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta wymieni wadliwy towar na wolny od wad lub go naprawi. Ograniczenie to nie ma zastosowania jeżeli towar był już wymieniony lub naprawiany przez Sklep albo Sklep nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany lub naprawy towaru.
  6. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość towaru z wadą pozostaje do wartości towaru bez wady.
  7. Zamiast żądania obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy, Konsument ma prawo żądać wymiany lub naprawy towaru. Sklep może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Konsumenta.
  8. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji Sklep – w zależności od sposobu załatwienia reklamacji  –  odsyła pełnowartościowy produkt na swój koszt na adres podany przez Konsumenta, zwraca odpowiednią część ceny w związku z jej obniżeniem lub, w przypadku odstąpienia od umowy, zwraca należność za reklamowany towar w ciągu 14 dni od daty rozpatrzenia reklamacji.
  9. Prosimy przymierzyć dziecku odzież przed wypraniem, ponieważ po wypraniu odzieży reklamacje nie są uwzględniane.